Osoba na tym stanowisku będzie głównie odpowiedzialna za:
- Rejestrację zawieranych umów oraz wystawianie i wysyłkę zamówień do dostawców,
- Wyjaśnianie rozbieżności przy realizacji zamówień, reklamacji, gwarancji,
- Ewidencję i realizację zabezpieczeń umów oraz wypowiadanie warunków umów,
- Weryfikację zasadności wnioskowanych kar w stosunku do zapisów w kontraktach,
- Wnioskowanie o wystawienie not obciążeniowych,
- Koordynację procesu reklamacji,
- Uruchamianie dyspozycji zaliczki w ramach realizowanych umów,
- Zapewnianie poprawności rozliczenia umów,
- Proponowanie i wdrażanie zmian w procesach, procedurach i instrukcjach dot. realizacji umów,
- Opiniowanie propozycji zmian w procesach i procedurach,
- Nadzór nad przygotowywaniem dokumentacji dla realizacji przyjętych zmian.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia średniego,
- Minimum rocznego doświadczenia na stanowisku specjalistycznym w obszarze zakupów lub logistyki,
- Umiejętności analizy dużych zbiorów danych,
- Komunikatywności, kreatywności i otwartości na zmiany,
- Umiejętności pracy zespołowej i proaktywnej postawy,
- Znajomości zagadnień z obszaru BHP,
- Znajomości narzędzi pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel.
- Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Umowę o pracę.
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dużej firmie energetycznej.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń uwzględniający czytelny system premiowy.
- Możliwość rozwoju w ramach struktury wewnętrznej.
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Liczne świadczenia z ZFŚS.
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka.